Τρίτη, 30 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Σήμερα στο ΣτΕ τα Προεδρικά Διατάγματα για το Αθηνά
 Σήμερα Τρίτη αναμένεται ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος να στείλει  ,τα Προεδρικά Διατάγματα του Σχεδίου Αθηνά, προς επεξεργασία, στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
 

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, ύστερα από εισηγήσεις και επιχειρήματα των διοικήσεων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, έκανε δεκτές ορισμένες αλλαγές , επί του Σχεδίου αθηνά που παρουσίασε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων , όπως:

 
Α. Οριστικά πλέον τα ξενόγλωσσα τμήματα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και  του ΑΠΘ δε θα συγχωνευθούν. Το τελικό Σχέδιο που τη περασμένη εβδομάδα είχε παρουσιάσει  ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής προέβλεπε τη  συγχώνευση των Τμημάτων Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας σε ένα νέο, Τμήμα «Ξένων Γλωσσών και Φιλολογίας» με πέντε κατευθύνσεις: 1. Αγγλικής Γλώσσας, 2. Γαλλικής Γλώσσας, 3. Γερμανικής Γλώσσας, 4. Ιταλικής Γλώσσας, 5. Ισπανικής Γλώσσας

 
 Β. Το Πρόγραμμα Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ θα μετατραπεί σε αυτόνομο τμήμα και  δεν θα  απορροφηθεί απο το Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.

 
Γ.Το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής της ΣΕΥΠ να παραμένει στο ΤΕΙ Αθήνας.

 
Δ. Τα τμήματα Εργοθεραπείας και Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας παραμένουν αυτόνομα.

 
 ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ

 
Τρεις  προτάσεις της Δημοκρατικής Αριστεράς για το Σχέδιο Αθηνά   έγιναν δεκτές από τον υπουργό Παιδεάς, για την οριστικοποίηση τοου Σχεδίου Αθηνά , όπως ο  ίδιος  ανακοίνωσε στην  Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουτλος. Συγκριμένα ο κ. υπουργός είπε:

 
Πρώτον, όσο αφορά τα θέματα των κοινοπραξιών. Είναι μια σημαντική πρόταση, είναι ενδιαφέρουσα όσον αφορά τα πανεπιστήμια με τα τεχνολογικά ιδρύματα. Θέλουμε να την υιοθετήσουμε, εξετάζουμε τα νομικά ζητήματα, διότι υπάρχουν μερικά νομικά ζητήματα. Θα μπορούσε για παράδειγμα, στο Ιόνιο πράγματι ένα πιλοτικό τέτοιο μοντέλο κοινοπραξίας να λειτουργήσει. Δοκιμάζουμε το συνομοσπονδιακό μοντέλο των πέντε πανεπιστημίων και ακούστε τώρα τις αντιδράσεις και τις αντιρρήσεις. Τι είπαμε; Να φτιάξουμε μια συνομοσπονδία, η οποία θα κάνει τι; Θα πάρει αυτά τα πέντε πανεπιστήμια τα οποία όλοι γνωρίζουμε πώς εξελίχθηκαν. Ήταν σχολές θεματικές η Ανώτατη Βιομηχανική, η Ανωτάτη Εμπορική, η Γεωπονική, η Πάντειος εξελίχθηκαν σε πανεπιστήμια, καλά πανεπιστήμια είναι θεματικά πανεπιστήμια.

 
Τι μπορεί να κάνει αυτό το ομοσπονδιακό μόρφωμα; Τρία πράγματα, διατηρώντας τη διοικητική τους, την ακαδημαϊκή τους αυτοτέλεια, τα πτυχία τους, τους καθηγητές τους, τους φοιτητές τους, τι μπορεί να τους δώσει; Δύο και τρία πράγματα. Πρώτον, δυνατότητα κινητικότητας, μπορεί τα μέλη ΔΕΠ να κάνουν κοινά μεταπτυχιακά προγράμματα, μπορεί οι φοιτητές να δούνε ένα περιορισμένο αριθμό μαθημάτων να μπορούν να επιλέξουν από άλλο πανεπιστήμιο των πέντε, μπορεί ισχυρά και τα πέντε μαζί να αντλήσουν πόρους. Αυτό σε τι ενοχλεί; Ποιόν ενοχλεί αυτό; Γιατί ενοχλεί; Δεν είναι καλό για τους φοιτητές; Δεν είναι καλό για τα ιδρύματα, τα οποία διατηρούνται την αυτοτέλειά τους, την αυτοδυναμία τους, το αυτοδιοίκητο τους, τους πόρους τους, τον προϋπολογισμό τους.

Τίποτα δεν αφαιρείται από αυτά. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να δούμε πώς θα πάει πιλοτικά.

 
Η δεύτερη πρόταση της ΔΗΜ.ΑΡ. που είναι σημαντική και μας βρίσκει σύμφωνους είναι ότι να ενωθούν τα πανεπιστήμια με την ερευνητική διαδικασία, με τα ερευνητικά ινστιτούτα. Πρέπει να δούμε πως θα καταλήξουν οι συγχωνεύσεις των ερευνητικών ινστιτούτων, καταρχήν, να τελειώσουμε με το σχέδιο «Αθηνά» και δεύτερον να περάσουμε σε τέτοιες συμπράξεις. Κοιτάξτε τι υπάρχει στο εξωτερικό γιατί και αυτό είναι ένα μοντέλο το οποίο έχει ακολουθηθεί με μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό.

Κοιτάξτε τα ισραηλινά πανεπιστήμια το πανεπιστήμιο Technion της Χάιφα πως συνδέει την έρευνα, τη γνώση με την παραγωγή. Το Cornell και το Technion πήγαν στη Νέα Υόρκη στο Roosevelt Island απέναντι από τη Νέα Υόρκη και φτιάχνουν το δεύτερο Silicon Valley. Ξέρω τι αυτό σας προκαλεί ναυτία αλλά δεν είναι κακό για την Ελλάδα και σε αυτό πρέπει να προχωρήσουμε. Θα πρέπει να συνδέσουμε τα πανεπιστήμια, τα ερευνητικά κέντρα με την παραγωγική διαδικασία, θα το κάνουμε, αυτό είναι και πρόταση της ΔΗΜ.ΑΡ. και είναι το δεύτερο βήμα.

 
Το τρίτο είναι τα θεματικά πεδία που αναφέρθηκε η κυρία Ρεπούση. Αυτό κάναμε στα τεχνολογικά ιδρύματα. Τι κάναμε στα τεχνολογικά ιδρύματα; Να πάμε για τα πεδία πρώτα και μετά θα μπούμε στην περιπτωσιολογία στην οποία αναλωθήκατε. Είπαμε ότι τα τεχνολογικά ιδρύματα έχασαν τον προορισμό τους. Τι είναι ο προορισμός των τεχνολογικών ιδρυμάτων; Να κάνουν όλα αυτά τα πράγματα τα οποία συζητάμε; Δημόσιες σχέσεις, διεθνές εμπόριο; Αυτή είναι η τεχνολογική εκπαίδευση;

Τι κάνουμε εμείς, λοιπόν; Βρήκαμε 34 τμήματα γύρω από αυτά τα αντικείμενα, τα συγχωνεύουμε σε εννέα. Στο γνωστικό πεδίο της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων και να φτιάχνουμε σχολές Διοίκησης Οικονομίας και όλα αυτά τα γνωστικά αντικείμενα για τα οποία εισήλθαν τα παιδιά προσανατολισμένα πολλές φορές θα αναγραφούν ως κατευθύνσεις ούτως ώστε να μη χάσουν αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημά.

Πηγή: esos.gr 

reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
go cheater click
click here i dream my husband cheated on me percent of women that cheat
married men cheat signs of unfaithful husband read here
go redirect pregnancy termination options
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
cheat on my husband blog.123landlord.com women who cheat on their husbands
free prescription cards read free prescription drug cards
voltarene 100 voltarene prix voltarene posologie
crestor card angkortaxidriver.com discount card for crestor
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4059 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Στις εξετάσεις με καθαρό μυαλό, κρίση και φαντασία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Καλλιέργεια με ικανοποιητικό εισόδημα η αρόνια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Μαθητεία σε επιχειρήσεις για 8.475 αποφοίτους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
«Βουβές» οι φοιτητικές εκλογές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012
Κλείνουν τα σχολεία, ξεκινούν Πανελλαδικές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Σχολικοί Αγώνες Στίβου Λυκείων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4368 ημέρες
Σελίδα 6186 από 6205 (37230 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6185
6186
6187
6188
6203
6204
6205
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης